Klacht: bezorgers maken schade aan tv meubel tijdens installatie tv

op 18 mei 2021 over [email protected] in de categorie Koeriersbedrijven en post

15 mei hebben de jongens van [email protected] mijn tv geleverd. Die zelfde dag viel me al op dat er op 3 plekken verf van het gloednieuwe meubel af was gegaan en een plek daarvan is zelfs het onderliggende materiaal afgeschaafd! Midden voor op het tv meubel! Geen gezicht. Er is duidelijk met de zware 65 inch tv geschoven over de rand van het meubel! Ik heb dit dezelfde dag nog gemeld bij plattetv.nl. (live chatten was die dag niet meer mogelijk) Aangezien ik maar geen reactie kreeg besloot ik om vandaag het via de chat te proberen. Zij konden niks voor mij betekenen aangezien [email protected] het toestel geleverd heeft. Ik kan de foto’s met schade uiteraard naar jullie sturen. Uit de datumstempel van de foto’s is ook af te leiden dat deze op de genoemde dag zijn gemaakt.

Schadevergoeding voor de schade die is gemaakt aan mijn gloed nieuwe meubel.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar [email protected] over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door [email protected] in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat [email protected] een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

[email protected]

Heeft op 31 mei 2021 om 08:51 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Rapidow