Klacht: bezorgerdienst

op 06 maart 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb geen sms of mail ontvangen over het tijdstip van de bezorging. Ook via het telefoonnummer kan je verder niets kwijt over je klacht. Via de site kent het systeem mijn postcode niet!!!??!!

Kortom geen bank en geen idee wanneer die wordt bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Ik wil ontzettend graag weten wanneer de bank nu bezorgd wordt. Ik kan moeilijk niet naar mijn werk gaan. Vandaag een vrije dag ervoor genomen! Hoelang moeten we op eetkamerstoelen zitten?

Oplossing; sms of email of bel!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door hansouwejan