Klacht: Bezorger niet langs geweest

op 01 juli 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb elke keer problemen met die DHL.
Donderdag moest een pakketje worden geleverd, track and trace gaf aan bezorger onderweg. Later werd er aangegeven dat de bezorger was verhinderd en daarna stond er pakket geweigerd, terwijl niemand was langs geweest. Vandaag moest er weer door hun een pakket worden geleverd. Ik heb die meneer aan de overkant gezien aantal uren geleden, maar hij reed net weg.
Tussen 11.00u – 15.00u moest mijn bezorging binnen zijn en weer niets. Ik wordt hier schijtziek van! Elke ieer dat probleem met die DHL. Met PostNL heb ik nooit problemen gehad. Laatste keer dat ik door deze mensen wat laat bezorgen!

Op tijd mijn pakketten afleveren! En niet doen alsof ik een pakket hebt geweigerd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 01 juli 2019 om 12:30 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb even wat zendingen op uw adres nagekeken en ik zie inderdaad ruimte voor verbetering. Het spijt me dat u tevergeefs gewacht heeft op ons.
Ik heb een klacht voor u uitgezet en dit de leidinggevende van de chauffeurs in uw regio verder uitgelegd. Ik heb daarbij gevraagd of zij uw adres meer aandacht willen geven zodat zendingen gewoon in één keer bij worden afgeleverd.
U moet dus snel verbetering gaan merken. Zo niet, dan horen we het graag.

Jasmin
Customer Service Agent