Klacht: bezorger met enorm veel kabaal

op 01 juni 2021 over Brabants dagblad in de categorie Media

Vanaf begin december worden wij iedere nacht om 4 uur gewekt door de krantenbezorgster!!!! We hebben het al vele malen bij de krant neergelegt maar er word niets mee gedaan! De vrouw komt aangescheurd met de auto vervolgens deur open bam deur dicht en slaat ze nog effe fijn de brievenbus aan…dan stapt ze weer in de auto deur open deur dicht en in zijn 1 naar de buren (lees 15 meter verder) en weer deur open deur dicht en dan met vaak piepende banden verder om een eindje verderop weer het zelfde te doen. Wij hebben er last van en veel buurtgenoten met ons want er is al meer geklaagt . Ik vind het belachelijk dat er niks aan gedaan word

Wij zijn al blij als mevrouw niet om 4 uur hier staat maar 2 uur later! Dit kan echt niet .... ook kan ze volgens mij ook gewoon een stukje lopen en hoeft ze niet constant met deuren te gooien!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brabants dagblad

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brabants dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B83