Klacht: Bezorgen

op 03 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had cd s besteld in Warnsveld ( Zutphen) die heeft F. Amory afgeleverd bij de Prixis in Zutphen 3SDFC7579656366 . Staat nog steeds aangemeld maar is na een week nog niet bezorgd . Ik heb de Hr. Amory gebeld is naar de Praxis gegaan maar werd daar slecht behandeld vertelde hij mij door de telefoon . Totaal geen service . De H R. Amory heeft mij het bedrag terug betaald , Maar het pakket is zoek . Vandaar deze KLACHT . Ik hoop dat ik nog iets van jullie hoor .

Ik ben tevreden al het opgelost is groetenvan Tol

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 03 juli 2017 om 15:34 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Wat jammer dat deze zending niet goed bij u is aangekomen. Helaas lijkt er een probleem ontstaan te zijn met deze zending, waardoor het op dit moment niet duidelijk is wanneer het geleverd gaat worden. Om hier duidelijkheid over te krijgen zal de verzender van het pakket contact op moeten nemen met DHL. De verzender kan dan samen met DHL een onderzoek starten voor dit pakket, zodat er uit gezocht kan worden wat er mee is gebeurd en of dit opgelost kan worden.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Xxxxd