Klacht: bezorgen

op 26 februari 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 24-2-2017 zou door extra@home een wasmachine bezorgd worden. Ik kreeg op 24-2-2017 om 00.46 uur bericht dat de levering plaats zou vinden tussen 10.30 en 15.30 uur. Ineens kwam een bericht dat de levering tussen 9.00 en 9.30 uur zou plaats vinden. Maar er kwam niemand. Rond 13.00 uur het volgende bericht : “de bezorger komt binnen een half uur”. Maar wederom kwam er niemand.
Ondertussen was het 16.00 uur en nog steeds niks gehoord. Ik heb contact opgenomen met extra@home. Maar de chauffeur was de wasmachine vergeten. Dus moeten we een dag wachten. De telefonist had verder geen enkel oor en kan alleen een nieuwe bezorging inplannen of annuleren. Uiteindelijk is de enige gedupeerde bij annulering de media markt en wij. Maar extra@home heeft de centen in de zak!

Als ze op zijn minst probeerde tot op een oplossing te komen!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 28 februari 2017 om 13:27 geantwoord

Beste mevrouw van der Meer,

Hartelijk van uw melding.

Onze excuses dat uw zending niet op de gewenste datum is bezorgd.

Als een levering niet door kan gaan is het normaliter wel de gang van zaken dat u hierover wordt geïnformeerd. wij zullen dit doorgeven aan de vervoerder en aan onze klantenservice dat zij in het vervolg u en andere klanten op de hoogte brengen zoals behoort.

Voor een eventuele compensatie kunt u contact opnemen met de leverancier, zij zullen dit in behandeling nemen en verder onderling met ons afhandelen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door wh1710