Klacht: Bezorgen

op 23 augustus 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij hebben bij albelli een schilderij besteld. Wij waren niet huis en er lag een briefje in de brievenbus met nummer 9 afhaalpunt erop. Wij overal gezocht. Bleek in katijk te zijn. Ik daar naar toe helemaal niks te vinden. Lag ons schilderij gewoon bij de buren. Dus ik ben voor niks naar katwijk gereden. En het schilderij was kapot. Wij kregen een nieuwe weer aan de deur geweest. Staat er op het briefje graag tussen 3 en 4 thuis zijn. Mijn vriend neemt een middag vrij om thuis te zijn,zijn jullie in de ochtend geweest. Weg snippermiddag. Daarna moest ik hem ophalen in sliedrecht. Ik kwam daar aan. Wat denk je doos helemaal kapot en de hoekjes zijn afgebroken hierdoor van mijn schilderij. Dit heeft ons veel geld gekocht en tijd. 2x op en neer gereden voor niks en een snippermiddag opgenomen voor niks. Ik ben echt boos hierover. Jullie service is echt slecht!! Nu word mn pakket weer bezorgd en ik hoop dat hij deze keer goed aankomt

Als hij heel en goed aankomt

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:02 geantwoord