Klacht: bezorgen

op 03 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdag gemeld dat ik krant niet heb ontvangen, aangeklikt dat ik prijs stel op nabezorgen.Niet gebeurd.
Vrijdag op nieuw geen krant.Gebeld; Mij werd gemeld dat in mijn omgeving krant zou ontvangen rond 9 uur.
Krant werderom niet gekomen.
Als ik dan opnieuw bel wordt mij medegedeeld dat nabezorgen vanwege hoge kotsten niet meer gebeurd…….

Gewenste Oplossing:

als krant vandaag nog wordt afgeleverd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 03 juni 2016 om 15:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Schoonderbeek,

Dank u wel voor uw bericht. Wij vinden het enorm vervelend om te lezen dat u de krant vandaag niet heeft ontvangen. Het klopt dat wij inderdaadn geen nabezorging meer hebben. Daarom schuiven wij ter comepensatie uw betaalperiode met twee dagen op. Wij zullen direct contact opnemen met de bezorgdienst om uit te zoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. . U kunt ervan uitgaan dat de krant vanaf morgen weer keurig bezorgd zal worden. Indien u nog vragen heeft dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door ellenschoonderbeek@upcmail.nl