Klacht: bezorgdatum verzet

op 19 september 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

31-8-2018 alles besteld 52 onderdelen als deze in elkaar gezet zijn heb ik 12 woonartikelen. Alles betaald leverdatum 21-09-2018 alles was leverbaar online alleen eettafe niet.
Deze bij Ikea eindhoven besteld 179 euro leveren kosten 53 euro maar kon niet anders want had vrachtwagen besteld omdat onze zoon gaat studeren in Hilversum wij wonen in valkenswaard dus zouden 21 september met vrachtwagen en personeel ingehuurd naar Hilversum rijden want ikea kwam leveren drie dagen van te voren krijg ik een mail dat niks leverbaar dat de levering verzet is naar 27 september. Gebeld ze konden er niks aan doen. Dus zit met vrachtwagen moet betaald worden plus personeel allemaal kosten volgende week weer alles inhuren hoe is het mogelijk zo veel artikelen bestellen zeggen dat alles op voorraad is mij laten betalen dan is er niks.

liefs toch op de datum wat ze mij beloofd hebben anders vervoerskosten ikea eindhoven terug betalen want tal is 27 september online wel op voorraad plus een tegemoet koming voor inhuren personeel en vrachtwagen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door i-colors