Klacht: Bezorgbundel

op 12 mei 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Op 25 april 2020 heb ik mij aangemeld voor de bezorgbundel van de AH.
Bij het aanmelden werd vermeld dat ik twee weken moest wachten voordat mijn vaste bezorgmoment geregeld zou worden. Dit ivm de drukte, hier heb ik dan ook alle begrip voor. Ik had mijn vaste bezorgmoment ingesteld op de vrijdag. Afgelopen vrijdag (08-05) werd er dan ook voor het eerst geleverd conform mijn vaste bezorgmoment. Tot mijn verbazing zag ik dat mijn vaste bezorgmoment was verwijderd en dat ik opnieuw een bezorgmoment moest kiezen. Het eerst volgende moment was 2 juni. Dit is niet aanvaardbaar voor mij. Hierop heb ik contact opgenomen met de klantenservice van AH. Hier werd ik doodleuk verteld dat ze niks voor mij konden doen.

Ik stel AH in gebreke. De beloofde service werd niet nagekomen en mijn vaste bezorgmoment werd zomaar verwijderd.
Ik wil mijn bezorgbundel opzeggen en het door mij betaald bedrag retour ontvangen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TMR90