Klacht: bezorg afspraak niet nakomen

op 02 september 2016 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Dit is de 10e keer dat ik iets koop bij cooblue en de 8e keer online en de 4 keer dat coolblue de bezorg afspraak niet na komt.
Als ik naar een dokter of tandarts moet en ik kom niet op de afspraak dan kost mij dit geld. En Coolblue zeg alleen dat het vervelend is en sorry en daar mee klaar.
Ik kan dan snel een nieuwe bezorg afspraak maken voor de andere dag.
Coollblue beloof dat je het de andere dag in huis heb. Maar zodra de bestelling en het geld binnen is ben je als klant niet meer belangrijk.
Ik heb Coolblue nog gevraag om het als nog te komen brengen een paar uur na de afspraak, maar dat kon niet
Heb het hele verhaal ook op facebook geplaatst openbaar want ben er echt even helemaal klaar mee.

Ik heb ook op facebook aangegeven dat ik 80 euro terug storten of de game muis met game rugtas die de laptop past een leuke nette tegemoetkoming zou vinden. En dat er eens goed gekeken gaat worden hoe Coolblue dit beter met zijn koeriers gaat plannen en zorgen dat ze hun belofte waar kunnen maken.
Ik had bijvoorbeeld graag de keuze nog gehad vanavond om hem als nog even in een winkel op te halen als de koerier toch niet langs gaat komen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Marcel1978

8 maanden geleden - Jammer dat Coolblue de klacht niet serieus neemt en mij in een mail een voucher aanbied van 20 euro. Als dit de eerste keer zou zijn dan had ik daar verder geen probleem van gemaakt. Maar we hebben nu te vaak voor niets vrij genomen om een pakket wat van coolblue, dus voor ons geen coolblue meer. Dus mensen let goed op.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcel1978