Klacht: Bezoeging

op 10 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 juni 2016 om 13:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw, meneer Versteeg,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft 10 juni 2016 geen krant te hebben ontvangen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij zien dat deze klacht goed is geregistreerd bij ons. Dat betekent dat wij contact hebben opgenomen met uw bezorgdienst hierover en wij schuiven de betaaldatum met een dag op. Hierdoor betaalt u de gemist krant niet.

De reden dat het niet zo goed verloopt met de bezorging bij u is dat er net een nieuwe bezorger is aangenomen die wordt ingewerkt. Wij gaan ervan uit dat dit spoedig beter gaat.

Wij wensen u nog een hele prettige dag.

Hartlijke groet,

MvS - De Telegraaf.

Alle klachten die gemeld zijn door emversteeg