Klacht: niet ontvangen producten en nota s

op 22 maart 2016 over beyond-beauty in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een keer iets besteld en daarna afgezegd telefonisch, nukrijg ik een dagvaarding aan mijn broek. Ik ben in december 2013 verhuisd en het bedrijf heeft volgens hun op 08-06-2014 en 11-07-2014 en 10-08-2014 producten geleverd terwijl ik daar niet woonde. Dus ik heb ook de herinneringen niet ontvangen. Nu na haast 3 haar verjaard dit en krijg ik dus nu een dagvaarding.. ik ben bereid 1 keer 25.90 euro te betalen en dan is het echt over. Volgens mij kan ik hier voor de rest niks aandoen.

Gewenste Oplossing:

Als ik gewoon 1 keer de 25,90 euro hoeft te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over beyond-beauty

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over beyond-beauty nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kiss