Klacht: Blijven bellen ondanks alle verzoeken dit niet te doen

op 14 januari 2016 over beyond-beauty in de categorie Beauty & Wellness

Uit nieuwsgierigheid hebben wij in het verleden een keer een proefpakketje besteld. Vervolgens netjes opgezegd.
Na enkele maanden werden wij gebeld door het callcenter uit naam van Beyond Beauty of wij een proefpakket wilde.
Wij hebben duidelijk aangegeven dat wij niet meer gebeld wensen te worden door BB en ons laten registreren bij het bel me niet register.
Nog geen maand later werden wij wederom gebeld door het callcenter uit naam van BB. Wederom hebben wij duidelijk aangegeven niet gebeld te willen worden en de betreffende dame bood haar excuses aan en paste dit direct aan in het systeem, zodat wij nooit meer gebeld zouden worden.
Even een onderzoekje naar het bel me niet register gedaan en.. Helaas heeft het bel me niet register geen enkele uitwerking als je klant bent geweest bij een bedrijf.
Wederom een ruime maand later werden wij weer gebeld, weer aangegeven dat wij niet gebeld wilden worden…
Vandaag werden wij weer gebeld en toen heb ik geduldig het hele riedeltje aangehoord en pas op het allerlaatste definitieve vraagstuk aangegeven dat ik die zooi toch echt niet wil. De dame vroeg zich terecht af waarom ik dat pas op het laatst aan heb gegeven. Ik gaf aan dat eerdere malen (waarbij wij het direct aangaven) niet het gewenste resultaat hadden en ik deze handelswijze wilde proberen om te kijken of dit wel het gewenste resultaat zou bieden.
De dame wees me erop dat ik me dan toch gewoon doorverbonden moest worden en dan (haar letterlijk bewoording) 27 minuten naar die onzin moest luisteren. Ik bleef kalm en netjes en maakte duidelijk dat het bel me niet register geen enkele invloed heeft als wij klant zijn geweest en dat dus geen zin heeft. Vervolgens zij ik dat ik alleen maar wil dat ze stoppen met bellen. De dame in kwestie zei daarop dat ze dat toch echt NIET gaan doen en dat ze dus blijven bellen. klik tuut tuut tuut…

Als ze me niet meer bellen

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over beyond-beauty

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over beyond-beauty nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ernosh