Klacht: beweren dat ik een jaar moet betalen, na 1 proefles

op 30 mei 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik ben 1x geweest (begin maart), een proefles. dat kon volgens de jongen achter de balie.
3 dagen later was ik er weer, de juffrouw achter de balie wilde me € 9,95 laten betalen voor inschrijfgeld. (reclame: 1 maand gratis sporten en geen inschrijfgeld).
Ik heb me dus gelijk bij haar uit laten schrijven.
ik heb GEEN pasje
Basic fit heeft de hele maand maart proberen af te schrijven, de maand april en inschrijfgeld. Dat heb ik gestorneerd.
NU beweert de sportschool dat ik eind april ben geweest, en mijn pas geblokkeerd was omdat ik niet betaalt heb. Dat kan helemaal niet .
Ze liegen dus ook nog. ik heb immers geen pas, en ben na de 1e proefles en direct erop dat uitschrijven niet meer geweest.

Als ze stoppen met die ongein.
Ik heb geen abonnement, ben niet wezen sporten. (na die 1e proefles)
1x proefles mag niet zoveel geld kosten.

absurd.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 31 mei 2016 om 09:36 geantwoord

Beste Sandra,

Bedankt voor je bericht.

Jij hebt je op 8-3-2016 ingeschreven voor een jaarlidmaatschap met maandelijkse betaling (€19,99). Jij hebt je ingeschreven op de kiosk op de club en na je inschrijving komt gelijk je pas uit het apparaat. Ik zie dat er op 15-3-2016 en 23-4-2016 gescand is met jouw pas.

Jouw lidmaatschap is opgezegd per de eerst mogelijke datum. Dit is 1-4-2017.

Jij kan eventueel het lidmaatschap overdragen aan iemand anders. Tevens is de pas overdraagbaar aan iedereen die op het zelfde adres als jij woont.

Dustin van Basic-Fit

Heeft op 31 mei 2016 om 18:55 geantwoord

Ik ben niet geweest die datums.
een pas heb ik ook niet.
ik wil eventueel de maand maart dan betalen en eventueel het inschrijfgeld, maar absoluut niet meer!!!!
bij mijn weten heb ik alleen een proefles gehad. niets meer, geen pas, geen andere lessen.
wie er op mijn pas heeft ingelogd weet ik, ik ben t in elk geval niet.

Bericht van Basic Fit

9 maanden geleden - Beste Sandra, Bedankt voor je reactie. Ik vind het vreemd dat jij niet jouw pas hebt terwijl er wel mee is gescand op de club. Jij hebt jezelf ingeschreven voor dit lidmaatschap en het kan niet vroegtijdig beëindigd worden. Mocht je echt niet in het bezit zijn van een pas dan mag je van mij gratis een nieuwe ophalen bij de club. Met vriendelijke groet, Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door 59sanna