Mijn Klacht:
Vandaag 3 april vlees gekocht. Blijkt dat het houdbaar is tot 4 april en bevroren is !!Het vlees in AH Holten is vaak slechts een paar dagen houdbaar. Omdat wij voor meerdere dagen boodschappen doen komen wij hierdoor niet uit en moeten we het invriezen voor soms 2 dagen om te overbruggen. Erg onhandig
Gewenste Oplossing:
Voed in de schappen wat minimaal 4 dagen houdbaar is!!

