Mijn Klacht:
Wandelschoen van Meindl is na 10 maanden dusdanig gesleten dat reparatie noodzakelijk is. Beide hielvoeringen, beide zolen, en het veterkoord is afgebroken.
Ik heb de schoenen meest op zanderige ondergrond gedragen, hooguit 1 keer per week.
Helaas, Bever geeft niet thuis, biedt mij een reparatie van 90 euro aan. De schoenen kostten 169 euro.
Daarna werd fout op fout gestapeld. Ik ben niet ingegaan op reparatie, wilde de schoenen terug. Dat duurde meer dan een maand. Schoenen waren opgestuurd naar de aftersales afdeling. Dit terwijl een medewerker mij vertelde dat ze naar Meindl opgestuurd waren. Schoenen onvindbaar, verkeerde informatie, en daarna meer dan een maand wachten op het terugsturen.
Service is een absolute aanfluiting, na 20 jaar trouwe klant te zijn geweest, kies ik nu voor een andere outdoor winkel.
Muspotex, de vertegenwoordiger van Meindl geeft aan dat niet de fabriek, maar Bever, de garantie levert in geval van een klacht.
Wat een teleurstelling.
Gewenste Oplossing:
Gedeelde reparatie kosten.