Klacht: Beveiliging bleek bij thuiskomst niet verwijderd. Toen ik er over belde werd ik uitgelachen

ljip op 04 januari 2020 over Sake Store in de categorie Kledingwinkels

2 Januarie besloot ik voor mijn echtgenoot kleding te kopen bij Sake store in Surhuisterveen. Toen ik 6 artikelen had, waaronder een spijkerbroek vroeg de medewerker of ik al wist of ik alle artikelen wilde kopen, zodat ze alvast die stukken kon opvouwen en de beveiliging kon verwijderen. Ik bevestigde dit. Ik vond nog een overhemd en in totaal rekende ik 7 artikelen af. Bij thuiskomst kwam mijn man er achter dat de beveiliging er helemaal niet af was gehaald. De volgende dag gebeld dat ik hier over geïrriteerd was. Helemaal omdat de medewerkster zei ik haal de beveiliging er af. Ik was ook de enige klant, er waren meerdere persoonsleden. Dus alle aandacht dacht ik zo. Ze lachte mij aan de telefoon bij voorbaad uit. Er zijn grote problemen op de wereld en u belt over zo’n kleinigheid. Wij zijn geen robots maar mensen. En die maken nu eenmaal fouten. Ik zei: dus nu moet ik 80 kilometer (40 heen, 40 terug) zodat jullie de beveiliging er af kunnen halen. Door jullie fout. Nee hoor zei ze, u gaat naar de dichts bijzijnde stad en zoekt in winkels net zo lang, tot u de winkel vind die dezelfde beveiliging heeft en vraagt of ze het willen verwijderen. En dat doen ze wel als je de kassabon van ons laat zien.??????

De beveiliging eraf en voor de kilometers die ik daarvoor af moet leggen een vergoeding geven bijv. In de vorm van kortingbon. Niet verlangen van een klant dat ze zelf uit moet zoeken welke winkel een zelfde beveiligspin heeft. En excuses maken, je lacht een klant niet uit als die zich afvraagt wat ze moet met een spijkerbroek waar de beveiliging nog aan zit. En je niet verschuilen achter: fouten maken is menselijk. Van de 7 artikelen was maar 1 artikel met beveiliging!!!!!

Reactie van de melder van de klacht ljip

1 jaar geleden - Ik reageer als klant nogmaals, in ben naar Franeker gereden daar was de dichtbijzijnde Sake store en daar trof ik een zeer vriendelijke medewerker die zich veronschuldigde voor de lompe reactie van haar collega in Surhuisterveen. Zo hoor je niet met klanten om te gaan zei ze. Ze verwijderde de klip en toen ik ook nog een overhemd kocht met trui, gaf ze mij 10 % extra korting voor wat me was overkomen in Surhuisterveen en de extra rit die ik naar Franeker moest rijden. In Sake store Surhuisterveen zien ze mij niet meer terug,maar door de vriendelijke attente reactie van de medewerker zal ik nog wel vaker in Franeker komen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sake Store nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ljip