Klacht: Beveiliging

op 27 juli 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Op 27-7-2017 om 14:44 uur wilde ik naar binnen gaan in zara binnenwegplein 31,stond een beveiliging die keek naar mij heel erg fies aan ,op een hele normale toon,vroeg ik hem waarom kijk jij mij zo fies en lelijk ,dhr de beveiliging antwoorden heel erg agressief dat ik moet hem respecteren,en ik kom niet naar binnen en duw me naar buiten,ik liep weg samen met mij moeder ,toen dacht ik van ik heb niks verkeerd gedaan ,keer ik terug en mij moeder is naar de maneger gelopen en vertel aan de maneger het verhaal ,maneger is naar buiten gelopen en zeg tegen mij ik maag gewoon binnen komen en lekker shoppen , de reden dat ik heb een klacht ingediend is dat de manier hoe ik ben behandeld en nog erbij dhr de beveiliging duw me ook weg zonder reden en zeg dat ik kom niet naar binnen.en wanneer ze worden mishandeld of zo dan hoor je dat blijf van onze medewerker af .respect moet je verdienden ,en het verbaast me Hoe jullie zulke agressieve mensen in jullie winkel kunnen laten werken .Ik ben een vrouw van 39 jaar oud en ben nog nooit zo behandeld .omdat ik ben een heel rustige vrouw heb ik het zo gelaten omdat op dat moment mijn man en mijn 3 broer waren onder weg naar mij toe ,ik kon hun ook zeggen,en dan was het een heel groot probleem geweest voor Door van zara .maar maneger was heel lief en aardig tegen mij ,en ik ben heel rustig heb ik hem voor wat hij is gelaten .maar dit maag nooit meer gebeuren .
Met vriendelijke groet

R.Rellum

Deze dhr de beveiliging moet echt aangesproken worden hij moet echt gecorrigeerd worden , hij heb hulp nodig en hij kom heel erg agresief over ,en alles zonder reden .ik heb hem gelaten voor wat hij is ,maar voor zelf geld hij doet het bij iemand anders en die pikt het niet dan word het een probleem .

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vici07