Klacht: Beveiliging

op 20 augustus 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Geachte heer/mevrouw,

Vandaag ben ik voor de vierde keer door ( dezelfde) beveiliger eruit gepikt voor een zogenaamde kassa controle in de vestiging horbach Kerkrade. Snap zeker dat er veel gestolen etc. Maar vind het wel raar dat op korte tijd ik de sjaak ben geweest. Ik weet niet of mijn gezicht in een systeem of dergelijk staat maar voel me als gewone hardwerkende burger niet op mijn gemak als dit zich voor doet. Echter heb ik nooit wat gestolen en dit zal in de toekomst ook zeker niet gebeuren. Verder werd erna ( volgens mij) direct mijn kenteken omgeroepen maar dat had ik niet goed verstaan. Mijn excuses als dat wel zo was en dat ik ervandoor ben gegaan. Kenteken ( 81-pt-jl zwarte caddy) in de bijlage heb ik een foto van mezelf meegestuurd voor het geval dat ik ergens genoteerd sta.

Als er duidelijker en vooral eerlijk wordt omschreven waarvoor je echt uit de rij gepikt wordt en dat er altijd gevraagd wordt om de video beelden samen te bekijken en door te spreken. En dat daarna zeker een excuus komt van een manager of dergelijk. En dat er minimaal een reactie komt op deze klacht van de vestiging uit Kerkrade.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 30 augustus 2016 om 16:41 geantwoord