Klacht: betreft uit huis geplaatst

op 14 juni 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Bij deze wil ik een klacht indienen tegen X die bij jullie werkzaam is!

Voogd denkt niet in het belang van me zoontje, en heeft zonder reden me zoontje bij me weggehaald.
Als ik voogd bel, dan krijg ik steeds haar voicemail, of ik word zomaar weggedrukt door haar en dan krijg ik pas dagen later bericht van voogd!
Ze is ook nog nooit bij me schoonmoeder geweest, of ze oordeelt al dat het niet veilig is!
Ik vertrouw X voor geen meter!
Ze komt haar afspraken niet na, of zegt op t laatste moment de afspraken af.
Ik wil ook graag een andere voogd, in regio almelo, maar ik krijg geen andere voogd omdat X dit niet wilt!

Als ik een andere voogd heb die ik WEL kan vertrouwen en die denkt in het belang van me zoontje!!!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 01 augustus 2016 om 12:34 geantwoord

Geachte mevrouw Willigenburg, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 14 juni 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Angel1993