Klacht: Betreft : onterechte factuur/aanmaning

op 14 januari 2014 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Rhoon, 14 januari 2014

Geachte Bonprix,

Naar aanleiding van de ontvangen factuur met nummer 6125079 dien ik hierbij een schriftelijke klacht in.

In oktober heb ik een jurkje besteld op de website. Dit jurkje heb ik nooit ontvangen. Wel ontving ik plots een spijkerrok in maat 46 (ik heb maat 40) die ik absoluut niet had besteld. Ik heb hierover gebeld en te horen gekregen dat ik deze mocht retourneren en dat er dan geen kosten meer zouden zijn, aangezien er klaarblijkelijk in de bestelling iets verkeerd was gegaan.

Vervolgens krijg ik in november ineens WEER dezelfde rok (nooit besteld). Hierover heb ik wederom een telefonisch gesprek gehad met de klantenservice die excuses aanboden en adviseerden dit opnieuw te retourneren.

Nu kreeg ik ineens in december en januari een aanmaning!! Ik heb mijn artikel NOOIT ontvangen en het verkeerde artikel zelfs teruggestuurd. Ik ga niet betalen voor iets wat ik nooit heb ontvangen en/of besteld heb.

Met dit schrijven volg ik de wettelijke procedure (het eerste schriftelijke contact moment). Mocht ik nog een keer een onterechte aanmaning ontvangen, dan ben ik genoodzaakt mijn rechtsbijstand in te schakelen en hier een juridische kwestie van te maken.

Hopende dat het niet zover hoeft te komen.

Annika Oosterbaan
Van Gogh Allee 274
3161 DA Rhoon

De onterechte factuur en alle daaruit gevloeide kosten afboeken!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door amoosterbaan