Klacht: Betreft modem en Digitale HD ontvanger die als teruggestuurd is.

op 03 oktober 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Na telefonisch overleg over de vaste wijziging van het abonnement in dat zomer en winterseizoen is mij toegezegd, dat we ons modem konden houden en ons abonnement wordt per 1-4-2017 weer omgezet. Wij hebben dit al enige jaren geleden zo geregeld met Ziggo. De overbodige actie om het modem terug te sturen is hierbij afgesproken.
Wie schetst onze verbazing, dat wij 2 dagen later een brief en doosjes opgestuurd krijgen voor het verzenden en een modem en een Digitale Hd ontvanger die wij reeds op 18 mei terug gestuurd hebben.
Wij wonen aan de andere kant van het land en moeten van Ziggo dus het modem opeens toch even ophalen en opsturen. Telefonisch is er geen mogelijkheid om dit te regelen met de daarvoor aangenomen personeelsleden, die ons soms wel terwille zijn en nu plotseling niet meer.

Ik ben tevreden als wij het modem kunnen laten hangen in ons vakantiehuis, en Ziggo van ons accepteert dat wij volkomen te goeder trouw en volgens hun eigen aanwijzingen, de digitale HD ontvanger teruggestuurd hebben op 18 mei 2016.
Ik zou graag persoonlijk contact met een medewerker van Ziggo, die kan beslissen over de mogelijkheid af te wijken van de \"heilige\" procedures.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Alle klachten die gemeld zijn door Agnita Kruis