Klacht: Betreft inruilactie

op 08 februari 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Vanmorgen -do 08-02- een Galaxy S8 besteld bij Tele2 n.a.v. de inruilactie van Samsung (100 Euro cashback) Tot mijn verbazing kom ik er vanavond achter dat mijn \”oude\” Samsung niet een van de genoemde modellen is en derhalve niet aan de voorwaarden van de actie voldoet. Ik vind dit een vorm van misleiding en kan me er niet in vinden op deze manier. Echter, ik kan de order binnen 14 dagen zonder opgaaf van redenen retourneren, e.e.a. afhankelijk van uw reactie. Mocht die mij niet aanstaan, dan schroom ik niet om hiervan de Consumentenbond -als lid- in kennis te stellen en de daartoe aangewezen consumentenprogramma\’s op TV (Kassa en Radar) hierover te benaderen, met het verzoek om een breder publiek hier op te wijzen door dit kenbaar te maken ! De bal ligt nu bij u (Samsung) om dit op een voor beide partijen passende wijze op te lossen, ik zal mijn klacht derhalve nu -nog- niet hier openbaar plaatsen.
Jammer dat het op deze manier moet, daar ik al jaren een zeer tevreden gebruiker ben van een Samsung tv en smartphone-s-.

Desondanks een vriendelijke groet,

Willem P (wivadepo@hetnet.nl)

Wanneer er tussen de leveringsdatum -vrij 09-02- en 13 dagen later -uiterste retourdatum- er voor beide partijen een passende oplossing is gevonden !

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Reactie van de melder van de klacht Willem van de Pol

8 maanden geleden - Beste Robin, Ik verstuurde mijn klacht bewust enkel naar Samsung, waarbij en waarin ik aangaf de klacht -nog- niet openbaar te maken ! Mij e-mail-adres stond er ook in. U heeft dit bericht op Twitter geplaatst zie ik, derhalve zijn de -mogelijke- gevolgen (incl. kosten) die daaruit voortvloeien voor Samsung en mij dan ook -voor- uw verantwoording !!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willem van de Pol