Klacht: Betreft ingediende klachten

op 03 april 2013 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Klachten worden niet serius genomen en door de zelfde persoon afgehandeld als waarmee ik contact heb.
Deze persoon liegt en is niet eerlijk

Per direct ons serieus nemen en de klacht echt oplossen

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 04 april 2013 om 10:01 geantwoord

Geachte klant,

U heeft 10 dagen na ontvangst gemeld dat het toestel niet meer ingeschakeld kon worden. Wij hebben u toen geadviseerd om het toestel aan ons retour te zenden. Tijdens de intakecontrole bleek dat uw toestel niet meer in nieuwstaat was omdat er diverse krassen op het display zichtbaar waren. Wij hebben daarom het toestel voor u doorgestuurd naar het reparatiecentrum zodat het defect verholpen kon worden. Zodra de reparatie van uw toestel is afgerond zal deze aan u retour worden gezonden.

Customer Support
Belsimpel.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van belsimpel.nl beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Jos Oostdijk

7 jaren geleden - Telefoon gekocht via Belsimpel na 10 dagen telefoon kapot nu na 5 weken nog steeds geen telefoon, ook geen reacties weet nog steeds wanneer er nu een keer een telefoon komt Lekker bedrijf zijn jullie

Alle klachten die gemeld zijn door Jos Oostdijk