Klacht: Betreft betaling voor het termijn is verlopen

op 05 april 2013 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Ik heb de laatste maanden veel gekocht bij bonprix en altijd via acceptgiro. De eerste keer was ik helaas vergeten dit binnen 10 dagen te doen want dat is het bedenk termijn. Maar na een brief meteen het geld overgemaakt. Vervolgens bestel ik opnieuw een aantal artikelen ook via acceptgiro want ik hou er niet van als een artikel terug moet om dan op mijn geld te wachten daarom begrijp ik t ook van een bedrijf! Nu krijg ik de pakjes niet op de afgesproken datum binnen dat tot daar aan toe, maar vervolgens betaal ik de dag erna na het bevallen van het artikel meteen. En wat schets mijn verbazing ik krijg een mail dat mn derder bestelling vertraagd is want ze willen eerst geld zien. Dit vind ik zo schandalig dat ik na deze bestelling besloten heb niets meer te bestellen hoe leuk en goedkoop ook. Ben echt pissed want 2 dagen na het ontvangen van het artikel en al betaald krijg ik deze brief:

U heeft in krote tijd meerdere bestellingen bij ons geplaats en hier willen we u voor bedanken.
Om te voorkomen dat er misverstanden in verband met betalingen ontstaan hebben wij uw derde bestelling in de wacht gezet. Daaronder staan dan de vorige 2 bestellingen die beiden 3 dagen te laat geleverd werden en 10 dagen op zicht zijn en meteen de dag na levering betaald zijn als openstaande rekening. Ik heb ze 3 x geprobeerd te bellen en steeds krijg ik allerlei reklame te horen wat je allemaal kunt doen maar geen enkele keer tussendoor u bent nummer 3 of zo. Dus je blijft maar hangen en hangen en ergert je groen maar kunt je klacht niet kwijt. En dan staat er nog eens onder:
Mocht u inmiddels betaald hebben dan gelieve deze brief als niet verzonden beschouwen. Nou ik zou hier heel graag een scheldwoord voor plaatsen maar ben daar te netjes voor. Bonprix, ik dacht dat ik een hele goede klant was maar dat is nu wel verleden tijd. Er zijn tientallen goede webwinkels waar je beter behandeld wordt. Dus wehkamp krijg een dikke duim!!!!

Momenteel geen enkele want ik wil gewoon met acceptgiro kunnen betalen en de kleding na 10 dagen op zicht willen betalen. Soms twijfel je of je het wel of niet leuk vind en het houden wil. Dat 0900-1903 nr. Klopt volgens mij niet na 2 x een kwartier en vele euro,s later heb ik niemand aan de telefoon gekregen.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb Bonprix een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 12 april 2013 om 11:53 geantwoord

Ik heb de klant uitgelegd dat elke derde bestelling, die betaald wordt per acceptgiro, automatisch in de wacht wordt gezet. Wanneer de klant een bestelling al eerder wilt ontvangen kan zij kiezen voor een betaling per Ideal, Paypal of creditcard. Wegens het ongemak werd de klant een gratis levering aangeboden. De klant kan ons voor verdere vragen steeds bereiken op het doorgegeven adres.

Alle klachten die gemeld zijn door Fatboy2006