Klacht: Betreden van de leszaal

op 09 juni 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Deze klacht gaat over de basic fit te Purmerend aan de Grotenhuysweg op donderdag 9 juni 2016

Vanavond om 21.30 zou de virtuele les abs attack beginnen. Voordat een virtuele les begint staat er altijd wanneer de les gaat beginnen bijv. over 5 min. Ik ga al vaker naar deze virtuele les en sta ook altijd op tijd voor de deur te wachten. Vóór de Abs attack wordt de liveles Body pump gegeven door een instructeur. Vandaag ging ik de leszaal binnen toen er op het scherm stond dat de les zou gaan beginnen over 3 min. Dus de body pump les is al afgelopen en er liepen al mensen de zaal uit (deur stond gewoon open)
Net toen ik de wilde vertrekken uit de basic fit sprak de balie medewerkster mij aan of ik voortaan wilde wachten om naar binnen te gaan voordat de liveles is afgelopen. Ik antwoordde dat de liveles was afgelopen en dat er nog 3 min op het scherm stond. Wanneer mag ik dan de leszaal wel betreden? Wanneer de les begint? Bij veel virtuele lessen moet je enkele attributen pakken en dit kost ook tijd. Nu klaagt de instructeur over mij terwijl ik een klacht moet indienen over hem. Er is al een paar keer voor gekomen dat de virtuele les al is begonnen terwijl zij nog binnen zijn. Ik vind dit onterecht van hem.

Ik zal tevreden zijn wanneer zij op tijd stoppen en de zaal op tijd verlaten. Napraten kan altijd buiten de zaal.

Bij voorbaat dank

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 10 juni 2016 om 12:13 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Mansy