Klacht: Waar blijft mijn tuintrampoline

D. Huisman op 15 juli 2020 over Beter Sport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 12 mei 2020 heb ik een tuintrampoline met toebehoren besteld bij Betersport. Deze bestelling is op dat moment ook door mij betaald. Op de site werd melding gemaakt van een levertijd. Heden 15 juli 2020 is er nog steeds geen trampoline geleverd, of enige indicatie betreffende een definitieve leverdatum. Telefonisch contact leidt steeds tot zeer lange wachttijden tot een half uur en steeds opnieuw geen duidelijk antwoord betreffende de levering. Emails worden automatisch beantwoord met een bericht dat men erg druk is en werkt aan het oplossen van achterstanden in de uitlevering. NIET dus. Een zeer slechte organisatie, waarbij ik nog steeds moet afwachten of ik het bestelde product zal ontvangen of mijn reeds betaalde geld kan terug ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het bestelde product binnen een week vanaf nu is geleverd, of mijn geld retour op mijn bankrekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beter Sport

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beter Sport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door D. Huisman