Mijn Klacht:
4 december 2021 heb ik een schadeformulier ingeleverd over mijn crosstrainer senz7000 ( gekocht januari 2021 en geleverd in februari 2021) Het vliegwiel is plots scheef ingeklapt . Het vliegwiel is een vast onderdeel in het frame ,wat dus niet zelf geïnstalleerd behoeft te worden) . Als reactie op deze schademelding een automatische mail waarin gemeld werd dat binnen 5 tot 8 werkdagen gereageerd zou worden. Ondanks een 2 tal herhalingen tot nu toe nog niets gehoord, behalve deze geautomatiseerd verzonden mails .
Gewenste Oplossing:
Als men contact opneemt/monteur stuurt, die kijkt of e.e.a gemaakt kan worden of dat er sprake is van een fabieksfout ( vliegwiel in het frame kan niet geopend worden) en dan moet er een voorstel voor een nieuwe crosstrainer komen , daarbij rekening houden met de garantieperiode ( 9 machine is nog geen jaar in gebruik ( door slechts 2 personen- maximaal 400 uur gebruikt)
