Klacht: 1/3 van product ontvangen.. en toch volledig betalen van totale producten

Mrbobby90 op 09 juni 2020 over Beter Sport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb eind maart spullen gekocht bij dit bedrijf..

Achteraf betalen heb ik gebruikt als betaalmiddel.

Ik heb 2 maanden later.. rond eind mei.. 1/3 van mijn producten ontvangen..

Maar de resterende 2/3 heb ik nog niet mogen ontvangen..

En nu moet ik wel betalen voor iets wat ik niet heb ontvangen..

Dit moet opgelost worden.. of product ontvangen of afwijzen van betaling..

Na meerdere malen proberen contact op te nemen.. zijn ze onbereikbaar tot de dag van vandaag.. sinds de intelligente lockdown

Gewenste Oplossing:

Producten nog willen ontvangen of anders afterpay doorgeven dat de producten niet zijn gelevert en annuleren voor betaling bij afterpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beter Sport

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beter Sport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mrbobby90