Klacht: Nog steeds mijn geld niet terug

L. van D. op 18 januari 2022 over Beter Bed in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28/9 heeft mijn dochter in de winkel in Breda matrassen bekeken en geprobeerd. ’s Avonds hebben we online de Emma Diamond besteld en betaald van € 1.349,25. Op de bevestiging stond voorkeursbezorgmoment 11/10. Op 14/10 heb ik geappt wat de status van de bestelling was. Er werd een verzoek ingediend bij de leverancier en ik zou op de hoogte gehouden worden. Een week later nog niks gehoord en geappt. Kreeg later die dag wel een mail van Emma Sleep. Beste Beter Bed, helaas is er wat vertraging opgelopen. Je bestelling wordt zsm klaar gemaakt. Op 8/11 met Emma Sleep gebeld, zou de volgende dag bericht krijgen. Niks gehoord. Op 12/11 met Beter Bed gebeld, het zou uitgezocht worden. Niks gehoord. Op 25/11 geappt en gemeld dat ik de volgende dag antwoord wilde, zo niet direct mijn geld terug. 29/11 gebeld en gemaild. Het is nu 4/1 en ik heb geen matras en ook mijn geld niet terug. Schandalig!!!

Gewenste Oplossing:

Mijn geld direct terugstorten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door L. van D.