Klacht: Mijn bed is te laat geleverd, een deel is niet geleverd, een deel is beschadigd geleverd.

Aangetekendebrief op 17 januari 2022 over Beter Bed in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn bed is te laat geleverd, een deel is niet geleverd, een deel is beschadigd geleverd, er is geweigerd om het bed te monteren, er is een pakket achtergelaten wat niet van mij is. Dit is niet opgehaald. Ik krijg geen terugkoppeling van mailtjes of telefoontje. Ook de compensatie regeling raakt elke keer kwijt is het syteem.

Gewenste Oplossing:

Z.s.m. het deel wat niet geleverd is leveren een vervangend deel voor het beschadigde deel een compensatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Aangetekendebrief