Klacht: Betalingsvoorwaarden: geen klant meer per direct

op 31 augustus 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Tot mijn verbazing na meer dan 10 jaar vaste klant te zijn geweest en nog nooit, maar ook echt nooit maar 1 rekening te laat of niet betaald te hebben. Is zonder mij ooit hierover te berichten de mogelijkheid om de bestelling achteraf te betalen, waar ik keurig €0,90 voor betaal, ontnomen. Vorige week gebeld en doorgekregen dat er een storing was geweest en werd mij mede gedeeld dat ik een goede klant ben die altijd op tijd alle rekeningen betaald. Vandaag weer gebeld dat het probleem nog steeds niet verholpen is en toen werd mij mede gedeeld dat deze mogelijkheid niet meer voor mij geldt en ik er niet meer voor in aanmerking kom. Er zou een screening geweest zijn. Echt belachelijk al 23 je een vaste baan, een vast inkomen nog nooit een rekening te laat betaald bij welk bedrijf dan ook. En dan te bedenken dat ik al zo lang klant ben en bijna maandelijks kleding afneem. Dus bij deze wil ik ook geen reclame of magazine thuis ontvangen en zal ik ook nooit meer iets bij jullie bestellen. Betreurenswaardig hoe jullie met een trouwe kredietwaardige klant zijn omgegaan.

Als excuses zijn aangeboden en betalingsvoorwaarden weer zijn zoals het was

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 31 augustus 2016 om 18:57 geantwoord

Beste Walboomers, ik heb je dossier nagekeken en zie dat je laatste bestelling op een ander adres dan je huisadres is geleverd.
Op dit adres gaat niet alles volgens de voorwaarden van bonprix. Hierdoor is naar alle waarschijnlijkheid, de mogelijkheid om te betalen na ontvangst geblokkeerd.
De financiële afdeling, die hier meer van weet, is op dit ogenblik (19:00) gesloten. Ik zal morgen de financiële afdeling vragen wat de reden is van het niet kunnen betalen na ontvangst. Ik (of mijn collega) stuur(t) je dan een e-mail hierover. Mijn excuses voor het ongemak. Het team van bonprix.

Alle klachten die gemeld zijn door Walboomers