Klacht: Betalingsregelingsafspraken niet nakomen

op 17 mei 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik spreek een betalingsregeling met Ziggo af. Vervolgens wordt gezegd betaal naar aanleiding van de brief die u thuis ontvangt. Ik ontvang thuis geen brief maar betaal toch uit mezelf. Blijkbaar te laat (wat ik niet kon weten aangezien ik geen brief ontvangen heb). Komt die regeling ineens te vervallen. Erg onterecht aangezien ik zelf het initiatief heb genomen om te betalen. Echt waardeloos dit.

Gewenste Oplossing:

Als de regeling gewoon netjes blijft zoals we hebben afgesproken. Zij hielden zich immers niet aan het sturen van de brief en ik WEL aan de betaling...

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door renecramm