Klacht: betalingsregeling ziggo

op 27 juni 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik heb op 13 april een betalingsregeling opgesteld met ziggo , heb de betaallink in me email gekregen dat het elke 27ste van de maand vervalt oké april mei netjes betaald voor de 27e of op dezelfde ik heb de zelfde bank als ziggo dus staat er gelijk op!

Nu ontvang ik vorige week 22 juni een brief waarin staat dat ik het overige bedrag in 1 keer moet betalen terwijl 27 juni nog niet voorbij was

Nu neem ik contact op met ziggo word mij verteld dat ik 2 keer te laat heb betaald terwijl als het echt zo was ik al sinds de eerste keer afgesloten zou moeten worden in april. VOLGENS hun was de afspraak elke 13e van de maand ik heb 13 april een betalingsregeling aangevraagd ja maar werd mij niks over gezegd dat t dan ook de uiterste datum is elke 13e van de maand

Ik heb een link van ziggo gekregen waar staat dat t 27e verloopt

Wanneer ik mijn betalingsregeling kan vervolgen en dit goed recht word gezet en uitgezocht word

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jershay