Klacht: Betalingsherinnering voor opgezegd abonnement

op 19 april 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren 18-4-2017 krijg ik een mail dat mijn abonnement succesvol beëindigd is na een week wachten.
Vandaag 19-4-2017 krijg ik een betalingsherinnering voor het abonnement in kwestie van €62,90 (snap dit bedrag überhaupt niet want als je datzelfde abonnement nu zou afsluiten zou het €50 per jaar zijn).

Als ik hierover bel willen ze me helpen, maar hebben mijn postcode nodig. Dus ik geef heel netjes aan dat ik sinds het afsluiten van het abonnement (5 (?) jaar geleden) een paar keer verhuisd ben en dus niet zeker weet op welk postcode het staat en er dus een paar wil opnoemen. Word ik meteen neergezet als iemand die de boel probeert te bezeiken en dat meneer van de *kuchkuch* klantenservice geen postcode-spelletjes gaat spelen en dat het MIJN verantwoordelijkheid is dat ik mijn postcodes op orde heb. Tuurlijk, maar het is JULLIE verantwoordelijkheid dat ik geen betalingsherinnering krijg van iets dat ik heb opgezegd, dus hang me alsjeblieft geen slap verhaal op aan de telefoon dat het mijn verantwoordelijkheid is.

Heerlijk dit soort bedrijven die je lopen te beroven waar je bij staat en zich dan verschuilen achter hun slappe ‘protocols’ en bijdehante klantenservice.

Totaal klantonvriendelijk en ik zit nog steeds met deze betalingsherinnering met het dreigement te betalen voor 25-4-2017. Dus bij deze een vette klacht van mij aan de klantonvriendelijke klantenservice van de NS.

Gewenste Oplossing:

Regel het.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 28 april 2017 om 13:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door ykruger