Klacht: Betalingsherinnering terwijl ik geen abonnement heb

op 08 juli 2017 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg vandaag net als eerder bericht van een klager een betalinsherinnering voor een abonnement dat ik zou hebben bij Roniko Bv – totaalbedrag EUR 75,30 !!
Ik ben nooit een abonnement aangegaan met dit bedrijf – heb wel een keer een gratis nummer aangevraagd maar nooit een abonnement.

Hoe kan ik dit oplossen – moet er niet iets gebeuren tegen een bedrijf als Catalus of Roniko bv in Veldhoven als dit vaker gebeurd?

Gewenste Oplossing:

Wanneer deze herinnering vervalt en ik bevestiging krijg dat ik geen abonnement heb en dreiging van extra kosten ook vervalt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Calatus B.V.

4 weken geleden - Geachte heer Arts, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 25 juli 2017 om 11:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte heer Arts,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Arts Helden