Klacht: Betalingsdiensten

op 05 juli 2012 over Vesta Payment Solutions Limited in de categorie Betalingsdiensten

Klacht Vesta Payment Solutions Limited: afgeboekt Er is op 02-07-2012 €20.00 afgeboekt van mijn bankrekening. Betalingskenmerk: KN 10V5AYFKET 01-07-2012 18:09

Ik zou u zeer op prijs stellen dat ik hier uitleg over krijg! En zou het zeer vriendelijk vinden dat ik mijn geld terug krijg! Met vriendelijke groet,A.Koch

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vesta Payment Solutions Limited in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesta Payment Solutions Limited een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesta Payment Solutions Limited

Heeft op 09 juli 2012 om 16:36 geantwoord

Geachte klant,

Hartelijk dank voor het indienen van uw klacht. Vesta Payment Solutions Limited is het bedrijf dat zich bezighoudt met de verwerking van mobiele telefoon Opwaarderingen in opdracht van Vodafone NLvia Overal Opwaarden en de betaling, die u op uw rekening ziet, heeft betrekking op een opwaardering dieu onlangs afgerond.

U heeft het nummer 0625427698 opgewaardeerd op 01/07/12

We hopen dat deze uitleg voldoende is voor u. Laat ons alstublieft weten of we u verder kunnen helpen,

Vesta Payment Solutions Limited

Alle klachten die gemeld zijn door zeelanderij