Klacht: Betalingsachterstand

op 30 juli 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

De mobiel van mijn dochter is vorig jaar gestolen van zaterdag op zondag we hebben meteen die zondag haar mobiel geblokkeerd, en dachten dat dat goed was tot we een rekening kregen van vodafoon we zijn meteen naar de winkel in Oosterhout gegaan alles uitgelegd jullie collega heeft toen een formulier ingevuld met opzegging van dat abonnement ik heb mijn handtekening erop gezet en in Dongen op de bus gedaan voor vodafoon Maastricht ik heb niets gehoord tot ik weer een rekening kreeg heb ik in juni gebeld die collega kon niets terug vinden van dat formulier wat we in hadden gevuld heeft zei als nog een opzegging gedaan voor 1 augustus niets meer van gehoord ik heb toen nog wel die rekening betaald, tot ik deze week weer een get achterstand van betaling binnen kreeg van 111,87 euro een jaar nadien ik vind dit heel slordig maar ik kan de rekening niet betalen ik zit in de ww en mijn uitkering is maar 843,00 euro, ik heb gebeld naar vodafoon om mijn klacht in te dienen maar ze zei dat ik beter naar de winkel in Oosterhout kon gaan heb ik gedaan hij belde naar vodafoon Maastricht heb ik ook nog aan de telefoon gehad ze kan niets doen met de rekening dus ze zei een klachten formulier in vullen op de site alles uitleggen en afwachten dus bij deze ik hoop dat hij geseponeerd wordt anders een betalings regeling in termijnen. wat ik nog kwijt wil is dat ik in de winkel een vodafoon thuis heb afgesloten.

Franca Verbunt

Wanner dit opgelost is en een beetje begrip voor mijn situatie.
Datum van dat abonnement weet ik niet zeker meer omdat ik de papieren daarvan niet meer heb maar 2014 klopt wel.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door verbuntfranca@hotmail.com