Klacht: betalingprobleem

op 07 oktober 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik heb een betaling aan basic fit gemaakt en vervolgens werd ik de toegang ontzegd. Nu bleek dat hun de betaling niet binnen hadden gekregen. Na veel gebel bleek dat de fout bij basic fit lag. Echter kon ik inmiddels 3 weken niet de sportschool in terwijl hiervoor wel betaald was. Toen de betaling terecht was en ik vroeg of ik dan coulance kreeg voor de 3 gemiste weken kreeg ik te horen dat ik hoogstens een maandje gratis een sportdrankje mocht nemen. Nu wil en lust ik dat niet en heb ik dit aangegeven. als ik niet accepteerde dan konden ze niets voor me doen en moest ik maar accepteren dat ik die 3 weken verloren had. Dat pik ik uiteraard niet want de schuld lag niet bij mij. Ik heb immers betaald. En na vele keren met een 0900 nummer gebeld te hebben om HUN fout op te lossen had ik wel wat meer verwacht. Ik vroeg gewoon die 3 weken terug of een gratis maand sporten. Er is zelfs geen excuus gemaakt voor dit hele geval waardoor ik me schandalig behandeld voel

als er passende coulance gegeven wordt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 07 oktober 2016 om 17:05 geantwoord

Beste Sabine,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend om te horen.

De betaling van 14-9-2016 was voor de maand september, deze is gisteren verwerkt op je lidmaatschap waarvoor onze excuses.

Ik heb 3 weken verrekend met het openstaande bedrag voor oktober, aangezien de incasso voor oktober al is geweest.

Helaas is het niet mogelijk om jouw lidmaatschap hierdoor vroegtijdig te ontbinden.

Het openstaande bedrag voor oktober bedraagt €6 i.p.v. €19.99.

Jij kunt het openstaande bedrag voldoen op de club per pin of voldoen op rekeningnummer NL24RABO 0168476207 ovv je lidnummer 278013628.

Onze excuses voor het ongemak.

Desondanks wens ik je een fijn weekend alvast.

Levi van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Sabine Stam