Klacht: Betalingen

op 08 juni 2021 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Beste
Ik had eind vorig jaar mezelf ingeschreven op een datingsite voor 1 maand dit bedrag is betaald geweest en na die maand heb ikvmezelf uitgeschreven en de app verwydert en gedactiveerd heb toen ook nog met een medewerker gebeld en zei dat ditvin orde was
Dan een goede 4maand verder krijg ik incasso kosten van ecollect voor een bedrag van 78e ik heb dit niet betaald waardoor ik een aanmaning kreeg deze heb ik dan wel betaald en 2 dagen later kreeg ik opnieuw een facturatie van 118e en nu eisen ze dat ik die ook betaal terwijl ik men factuur betaald heb wat moet ik nu doen de eventuele intressten van 40e wil ik nog betalen maar niet een nieuw bedrag ik heb ook contact opgenimen met de firma van die app ennzy bevestigen dat ik daar effectief geen lid meer van ben terwijl ag het anders formuleert gelieve mij hiervoor raad te geven mvg carlo

Als de som ofwel word teniet gedaan of dat ik de extra intressten betaal onthoud dat ik al 78 euro heb betaald mvg

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 10 juni 2021 om 11:17 geantwoord

Hallo Carlo1990,

Dit is het Novalnet payment-support team. Wij zijn verantwoordelijk voor vragen van klanten bij Novalnet.
Vanwege de regels voor gegevensbescherming kunnen we de gegevens over uw gebruiker of betalingsgegevens niet delen op dit platform.
Houd er rekening mee dat u altijd contact moet opnemen met de websiteprovider (van wie de bestelling is geplaatst) om uw abonnement te annuleren of u moet ons in ieder geval op de hoogte stellen bij Novalnet (op [email protected] of neem telefonisch contact met ons op tijdens onze werkuren op 49 89 923 068 329) als u problemen ondervindt met de websiteprovider, zodat we de nodige maatregelen kunnen nemen. Wij helpen u graag verder.
Tot slot willen we u erop wijzen dat Novalnet AG een Payment Service Provider is, en alleen verantwoordelijk is voor de verwerking van de betaling voor de website (van wie de bestelling is geplaatst), maar niet voor de inhoud, diensten of goederen van die website. Mocht u nog vragen hebben over de inhoud, diensten of goederen van die website, neem dan direct contact op met de aanbieder van de website. Contactgegevens zijn meestal te vinden op de website (waar u zich heeft geregistreerd).

Ons Payment Support Team hoopt snel van u te horen!

Uw Novalnet-team
[email protected]

49 89 923 068 329 (Mo - Fr, 9:00 uur - 16:00 uur)

Heeft op 11 juni 2021 om 10:34 geantwoord

Als ik ze bel eisen ze toch steeds het bedrag dat ik weiger te betalen intussentyds heb ik al weer een aanmanning gelregen van die 118e terwyl ik al 78e betaald heb ik ga geen 2x dezelfde rekening betalen enkel eventuele intrest

Alle klachten die gemeld zijn door Carlo1990