Klacht: Betalingen

rslhart op 28 augustus 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Basic Fit has resolved this complaint
Klacht opgelost op 31 augustus 2017
Reactie van het bedrijf:

Beste Rashanti, Wat fijn dat we elkaar hebben gesproken! Zoals besproken is de Yanga sportswater volledig opgezegd. Wij hebben samen besproken waar het bedrag van € 23,71 vandaan komt. Dit zou een eenmalige betaling zijn waarna jij € 19,99 betaald...

Klanttevredenheid: 10.0/10 ★★★★★
Bedrijf Basic Fit
Categorie Sportclub/-school
Status Opgelost
Datum 28 augustus 2017

Een klant heeft herhaaldelijk contact opgenomen met Basic Fit over onterechte afschrijvingen van €23,71, ondanks het opzeggen van een abonnement voor Yanga-drankjes. De klant heeft een bedrag van €19,99 overgemaakt, het correcte maandbedrag voor het abonnement, en vraagt zich af waarom schriftelijke klachten nodig zijn en of er een telefoonnummer beschikbaar is voor directe communicatie. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Ik heb al een aantal keren contact gehad ivm met mijn abonnement. Eerder had ik ook een abonnement voor Yanga drankjes. Deze heb allang opgezegd. Elke keer wordt er toch een bedrag van €23,71 van mijn rekening afgeschreven. Hier ga ik niet meer akkoord. Laatst heb ik een brief gehad dat ik het bedrag over moet maken anders mag ik geen gebruik maken van het sporten bij Basic fit??? Ik heb toen €19,99 overgemaakt want dat is het bedrag wat ik maandelijks moet betalen voor mijn abonnement. Ik heb al een paar keer berichten gestuurd hierover. Het is best lastig om elke keer klachten schriftelijk te moeten melden, hebben jullie geen telefoonnummer? Het gaat elke keer fout.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer er gewoon €19,99 van mijn rekening wordt afgeschreven en ik iemand telefonisch hierover kan spreken

Beoordeling 10/10 star-5 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Basic Fit

8 jaren geleden - Beste Rashanty, Bedankt voor jouw bericht. Ik had je graag telefonisch benaderd omtrent jouw klacht, alleen krijg ik jou jammer genoeg niet te pakken. Kan jij aangeven, wanneer jij te bereiken bent? Ik hoop je snel te spreken! Met vriendelijke groet, Jessica van Basic-Fit

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Dag Jessica, Ik ben donderdag 31 aug te bereiken op mijn 06 nr. Kunnen jullie mij anders een telnr sturen waar ik jullie op kan bereiken want ik ben regelmatig aan het werk? Groetjes, Shanty

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 31 augustus 2017 om 15:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM