Klacht: BETALINGEN

op 17 oktober 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Al maanden slepen zich problemen voort met Bonprix. Om de klacht kort te houden: zij zeggen dat ik 2 betalingen niet betaald heb, terwijl ik dat allang wel betaald heb, en mijn bankafschriften heb laten zien met de bewijzen via de email. Talloze emails zijn nu over en weer gegaan. Elke keer komt Bonprix met wat nieuws. dan hebben ze mijn retour en betaal bewijzen weer niet gehad via de post. 99 procent van de post via Post.nl komt aan, maar dat ‘toevallig’ niet? Goed dan was er weer wat zoekgeraakt, hadden ze weer een retour niet ontvangen, dus ik alle retour bewijzen gefotografeerd, en via de email verzonden, want ze ontvangen telkens mijn post niet,nietwaar. Betaalbewijzen weer ge emaild, maar blijkbaar kunnen ze daar niet goed lezen, dus nu een incasso buro op mijn dak. Ik moet binnen 15 dagen het bedrag van rond de € 93, euro betalen. Ik zou een 2 bedragen niet betaald hebben, 1 van rond de 44 euro, en de andere van rond de 48 euro, terwijl ik tig keer de betaal bewijzen heb laten zien, ik word hier zo moe van, kost zeeen van tijd telkens foto’s maken, kopieeren, emailen, noem het op. Dit bedrijf is zo oneerlijk als wat

Ik Bonprix geen geld hoef te betalen die ik al betaald heb, moet ik ze gratis geld geven dan?

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 18 oktober 2016 om 14:37 geantwoord

Beste mevrouw Casteleyn, bedankt voor uw bestelling bij bonprix. U geeft aan betalingsbewijzen te hebben verstuurd. Tot op heden hebben wij helaas nog geen betalingsbewijs ontvangen voor de openstaande hoofdsom van € 53,24. Indien u dit bedrag reeds betaalde vragen wij u vriendelijk het betalingbewijs te sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. We brengen uw dossier dan in orde. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door F. casteleyn