Klacht: betalingen

op 04 mei 2016 over Unive in de categorie Verzekering

ik heb in 2014 alle openstaande posten bij unive betaalt {via deurwaarders} mijn premie word maandelijks via mijn werkgever betaalt . ik kreeg nog een rekening van 1003 heb ik ook betaalt en nu krijg ik nog steeds rekeningen en nu is het al 1800 weer en het bedrag van 1003 is volgens hun nooit betaalt terwijl ik een bewijs van betaling heb toe gestuurt. ik ben er een beetje zat van ik wil zo snel mogelijk naar een ander die admin bij hun is zeer slecht en de vriendelijkheid hou maar op . daar plukt u de vruchten van nee zij plukken de vruchten over de rug van een ander

als het is opgelost en ik een andere verzekering kan nemen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Unive over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Unive in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht etterpet

3 weken geleden - ik heb inmiddels contact gehad en na 3 jaar hebben ze de betaling gevonden, ik kreeg 2 seconden sorry hiervoor en er werd direct overgaan dat er na aftrek nog een klein bedrag open staat of ik dat ff wilde betalen anders ging het weer naar een deurwaarder. dit zou toch niet mogen , en op ze minst een excuusbrief met een een of andere compensatie, als ik een fout maak kost het mij ook geld . waardeloze instelling

Alle klachten die gemeld zijn door etterpet