Klacht: Betaling zonder code

op 27 augustus 2016 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede dag ik heb vorige keer wat besteld op mijn vriendin der telefoon.
Zoals gewoonlijk een code ingevoerd.
Nu wil ze weer wat bestellen en heeft geen code meer nodig
Hoe kan dit ?
Bij thuisbezorgd of andere site is dit niet mogelijk
Ik hoor graag van jullie
M. V. G Roy linders

Gewenste Oplossing:

Dat er een code ingevoerd moet wor de en bij een nieuwe betaling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Social Deal nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 11 januari 2018 om 08:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Roy,

Dankjewel voor je melding. Deze heb je in 2016 ingediend via Klacht.nl. Echter zien wij dat de klacht nog niet op opgelost staat. Graag vernemen we in een reactie op dit bericht of we de klacht kunnen sluiten en of we eventueel nog iets voor je kunnen betekenen.

Ik kijk uit naar je reactie!

Groetjes,
Roxanne van Social Deal

Alle klachten die gemeld zijn door Roy1978