Mijn Klacht:
Op 4 december 2014 heb ik een abonnement afgesloten voor een sim only voor 15 euro per maand. Ik kreeg daarbij het aanbod om GRATIS voor 6 maanden een netflix abonnement te mogen krijgen. Ik heb al netflix maar ik zou dan een sms krijgen waardoor ik dit kon regelen. Bleek het te gaan om een handeling/sms voor mijn mobiele telefoon waarvoor ik ongeveer 13 euro per maand moest betalen maar dit wil ik niet is namelijk niet GRATIS en ik wil geen netflix op mijn mobiele telefoon. Sinds 4 december 2014 heb ik 2 keren gebeld omdat ik geen internet had. ik had total 3 weken geen internet. Kreeg wel na een maand een rekening van 32,04 euro!!!! Heb daarover diverse malen gebeld, waardoor ik buiten tegoed kosten heb gemaakt door naar 1201 te moeten bellen, werd van het kastje naar de muur verwezen omdat je eerst je verhaal deed aan de een en vervolgens weer werd doorverwezen naar iemand anders die nog van niets op de hoogte was gebracht. Heb ongeveer 2 uren met Vodafone gesproken BUITEN TEGOED?? Heb drie keren een feedbackformulier ingevuld en daarop twee keren een algemene reactie gekregen. Heb afgelopen woensdag maar weer een keer zelf gebeld (BUITEN TEGOED) en gevraagd na twee dames te hebben gesproken, of ik die ochtend teruggebeld kon worden nadat ze het een en ander hadden uitgezocht, Werd ik s middags teruggebeld terwijl ik aan het werk was, wat ik ook zei maar omdat ik na 3 minuten vroeg of ik een ander tijdstip teruggebeld kon worden werd gezegd dat ze mij dan niet verder kon helpen. Heb alle smsen na mijn telefoontjes beantwoord met dat ik NIET tevreden ben, maar daarop hoor je ook niets. Heb vorige week 15 euro betaald, wat de kosten van mijn abonnement zijn. Kreeg vandaag sms dat mijn toestel wordt geblokkeerd als ik geen 17,02 eutro betaal. Wie is hier nu gek??
Gewenste Oplossing:
Als ik gewoon 15 euro per maand hoef te betalen en niet meer maar ik
zou het liefst GEEN KLANT MEER WILLEN ZIJN BIJ VODAFONE

