Klacht: betaling via adyen gedaan naar teezily voor tshirt

op 05 februari 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

op 23-02-2017 is er via adyen betaling naar teezily.com bankrekening gegaan dit is de rekening NL 51 abna 0565668625 hier is een bedrag van 30,85 euro gestort nu zou ik die graag terug gehaald zien omdat ik door hun ben opgelicht nooit goederen van hun ontvangen heb hun 20 berichten gestuurd nooit reaktie op gehad inmiddels via politie aangifte gedaan van oplichting n.a.v bericht van teezily gehad wat er is heb ik uitgelegd en tot nu toe niets meer gehoord nu is mijn vraag zou ik die 30,85 euro terug kunnen laten boeken want voor oplichting ga ik niet betalen en zoals ik bij u site zie ben ik niet de eerste waar bij ze dit doen ook volgens de politie niet staan vele klachten genoteerd van hun oplichtings praktijken

als ik mijn geld terug krijg zou ik tevreden zijn alleen bestel ik nooit meer bij teezily.com

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Reactie van de melder van de klacht jan spierings

8 maanden geleden - hoop dat ik van u wel wat terug hoor

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 01:18 geantwoord

Geachte Jan Spierings,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Ik heb uw betaling in ons systeem nagekeken en deze verteld ons dat de transactie geslaagd is en u daardoor de goederen ook zou moeten ontvangen. Adyen heeft geen inzicht in de bestelde goederen, daarvoor adviseer ik u contact op te nemen met de website https://www.teezily.com/ of via de mail support@teezily.com.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door jan spierings