Klacht: Betaling van sport 1

op 26 maart 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik krijg elke maand een afschrijving van Sport1 maar nu is dit Ziggo geworden. ik heb ooit een maand abonnement genomen op Sport1.nl maar dit is overgenomen door Ziggo sport, nu schrijft STG ADYEN nog steeds elke maand 9,99 af van mijn rekening in naam van Sport1.
hoe zet ik dit stop?

Wanneer niet meer 9,99 van bankrekening wordt afgeschreven .

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 02:17 geantwoord

Geachte Mo Zia,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer uit uw bankafschrift toestuurt (16 cijfers, start met een 1 of een 4) of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen. Als u een betaling van Sport1 wil stopzetten raad ik u aan met Sport1 contact op te nemen aangezien zij met u een contractuele afspraak hebben.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com