Klacht: Betaling twoo.com

op 23 september 2017 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb een betaling van 5,99 overgemaakt naar klarna, en tevens ook mailtje teruggekregen van klarna waarin staat bedankt voor u betaling. krijg ik nu een aanmaning van 13,49 die ik dus niet ga betalen.krijg ook niemand telefonisch te pakken en hun chat werkt ook niet.

Gewenste Oplossing:

wat moet ik doen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 25 september 2017 om 12:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste René,

Ik zie in onze administratie inderdaad dat we uw betaling van € 5,99 hebben ontvangen. Hierdoor is uw factuur met betalingsomschrijving 517084764444276284 volledig afgesloten.

Er zijn echter nog twee andere openstaande facturen waarover mijn collega u eerder op de dag heeft gesproken. Ik vertrouw erop dat mijn collega u naar behoren heeft geinformeerd.

Mocht u nog vragen hebben kunt u natuurlijk altijd met onze klantenservice contact opnemen.

Een prettige dag toegewenst!

Groet, Brian

Alle klachten die gemeld zijn door twoo