Mijn Klacht:
De Klacht van mij is.
Mijn rekening is optijd betaald en volgens jullie is dat niet gebeurd.
Dit zou gebeurd moeten zijn voor 27-10-2014
Is betaald 23-10-2014.
Hierdoor heb ik een onterechte boete van 22.60 euro plus b.t.w
Hierbij stuur ik een afschrift van betaling.
Het is een PDF bestand
Met vriedelijke groeten M.Horsten
Gewenste Oplossing:
Als de rekening is hersteld is.
Met vriedelijke groeten M.Horsten

